Snart, snart, snaaart!

måndag 15 juni 2009


Åh, jag har fjärilar i magen. Vilken dag som helst dimper denna box ner i min brevlåda! Alla imperiets album, en bok och en dvd. Kan det bli bättre i detta ruskiga väder? JO det kan det, om en och en halv vecka får jag se Thåström i egen hög person live igen och bara några dagar efter det får jag eventuellt se honom igen i Stockholm om allt går som det ska.

Jag kan även konstatera att min egen lilla smörgås fortfarande lever på andra sidan europa, vilket är bra.

vi kan också konstatera att idag, fyra dagar kvar till midsommar, så har jag varit klädd i: Långkalsånger, vantar, mössa, två tröjor, regnjacka, raggsockor, strumpor, fodrade gummistövlar osv. Jo, det var lite kallt o jobba idag..

Jaja. fjärilarna flyger runt. Tänk om den kommer hem till mig imorgon? Åhhh!

0 kommentarer: