Thåström

tisdag 4 augusti 2009

Ständigt tjatande om denna thåström men alltså. Varje gång jag ser honom live (senast i lördags) så blir jag förälskad i människan och kan inte sluta lyssna på honom. Varje gång jag lyssnar på honom blir jag förälskad i honom. Jag finner inga ord för att förklara hur känslan är. Jag befinner mig i ett lyckorus, jag känner mig hög.

Nåväl, Storsjöyran var ruggigt grejt! Dit kommer jag garanterat åka fler gånger. Lagom stort och lagom mycket folk. Fy fan vad jag har förälskat mig i Östersund! Där vill jag bo, helvete så vackert ställe!

Topp tre live akter:
1. Thåström, behövs ingen förklaring
2. Dead by April, dom känns egentligen lite för popiga för min smak men fy i helvete så bra dom var live! Att sångarn sen hade armarna fulla i tatueringar och var sådär lagom snygg, growlade helt underbart, sjöng vackert och pratade göteborska gjorde väl inte saken sämre.
3. Svårt att bestämma mig mellan Hello Saferide och Lady Gaga här. Hello Saferide hade å andra sidan helt värdelöst ljud så det får nog bli Lady Gaga. VILKEN KVINNA! Måste påpeka att jag hatar och irriterar mig så in åt helvete på hennes låtar och tycker inte hon är den som gör bäst musik här i världen direkt. Men vilket liveframträdande hon gjorde! Hela yran var på hennes konsert, vilket drag och hon sjönt ju mycket bättre live än på skiva måste jag säga. Synd att dom stimmar sönder hennes låtar.

Bott tre:
1. Våra otroligt töntiga grannar!
2. Att toaletterna bara städades en gång.
3. Det fanns inga pizza slice ställen

Topp tre:
1. ÖSTERSUND, åh im in love!
2. Toaletter med rinnande vatten!
3. Sj-tältet där dom bjöd på en macka o smootie!

Helgens skönaste citat: "jodaa" (tänk er gnällbältet och utdraget a på slutet)


Hur som haver, september närmar sig med stormsteg vilket innebär CYPERN och LINN. :) Få se om jag åker ensam eller inte, det verkar som om alla har otroligt svårt och bestämma sig, och det är det minsta jag har svårt med. Efter cypern så blir det Operation i handen och sen flyttar jag nog till stockholm (eller östersund? haha)

0 kommentarer: