La stockholmia!

måndag 10 augusti 2009

Jag känner nu hur jag saknar stockholm som en idiot, har inte vart där sen innan sommaren när jag och Linn va dit. Sjukt tråkigt ju, har ju vart där minst två-tre gånger varje sommar i några år nu. Nu=ingenting. Men jag ska ju flytta dit så det spelar ju ingen roll!
Så fort jag blivit arbetslös här hemma (jag vet inte när det blir) så flyttar jag dit, ska försöka hinna med och operera handen innan också. När jag kommer dit ska jag söka jobb. Vilken sjujäkla plan jag har minsann. Haha, nej jag vill verkligen inte till romme i vinter, låt mig slippa det!

Hur som helst så var det ju flygfest i helgen och jävlar vad jag älskar flygplan! Det var så jäkla bra, jag hängde med pappa till flygfältet i lördags och satt där i solen och såg på dessa jäkla shower och fick nästan gåshud för det var så bra. F16, Gripen, aerostars, ryssen ja fanimej allt var gött! Längtar redan tills om tre år.

Snart är det prison break mina damer och herrar. Sen ska jag fan sova, och i helgen ska jag vara nykter hela helgen. Vilket blir första gången sen? Ingen som helst aning...

0 kommentarer: