jag hatar att vara jag

måndag 13 juli 2009

Jag älskar att vara jag! Gick och la mig klockan åtta igår efter en hård helg, var trött som ett as o somnade som en sten. Klockan slog 00.00 och jag vaknade upp med ett ryck och en feberfrossa som heter duga. Jaha, 39.5 mätte kroppstemperaturen. Det var dom pengarna det, en dag mindre jobb. Fy fan. Nu har jag fått ner febern MEN jag har en stor jävla knöl i halsen, kan inte prata, kan knappt andas och får tårar i ögonen när jag sväljer. Jag är helt enkelt förkyld som ett svin. Älskar att jag har så lätt för att bli sjuk! Sen har jag inga halsmandlar kvar o skylla på heller, fy fan för att vara jag. Jaja.

Snart ska jag in på operation, wohoo! Jag är dock liiite besviken. Jag ska äntligen få operera mig igen och jag tänker direkt "NARKOS" MEN den operation jag ska göra använder dom bara lokalbedövning till. Fy fan. Jag hatar att vara jag ibland.

Nu ska jag se på prison break som börjar om 20 minuter, sen ska jag fanimej sova bort min sjuka. Så är det. Det är ju dasvicku o allt nu! Då kan jag ju inte vara sjuk, det händer ju aldrig nåt häromkrig annars så varför sitta inne o va sjuk nu?

Nä hoppas på att jag är nog frisk för att jobba i morgon, för jag behöver pengarna!

0 kommentarer: