bajsa

torsdag 2 juli 2009

Har jag berättat om min vänsterhand någongång? Tror inte det, därför gör jag det nu för jag håller på att lacka ur totalt!
I vintras så började tummen på vänster hand o skära ihop totalt, värkte som satan i den i perioder och ilade somfan i handflatan. Men sen gick det över ett tag. Ibland dök det upp igen o för att sedan vara bra i nån vecka.
Men nu håller jag på o lacka ur totalt. I en till två veckor har jag inte haft någon känsel i min vänsterhand. Eller jag känner lillfingret och en del av handflatan. Något irriterande? Jodå! Sen strålar det upp värk i hela armen så jag tror jag blir galen. En jäkla tur att det är vänstern. Fan om det vore högern, då skulle jag dö. Men det är också jäkligt knepigt att det är vänstern, den använder jag ju aldrig.

Nåväl, karpaltunnelsyndrom? En sena på sne? Ja, vad det är ska vi tareda på på torsdag! Eller ja, då ska jag fixa remiss till ortopeden.

Annars då? Vädret e varmt och efter jobbet om dagarna håller jag mig helst inomhus, för då har jag fått nog av värmen. Imorrn är det thåström på långholmen i stockholm! Kommer jag hinna dit? Tveksamt. :'(

0 kommentarer: