Mitt finger

måndag 16 mars 2009

Mitt pekfinger var ju svullet o lila i en vecka för nån vecka sen, men så gick det över. "såret" (pricken) har dock vart kvar hela tiden och nu har det börjat skifta i Lila igen och börjat svullna upp sakta men säkert. Så satt jag och böjde på fingret så mycket det gick alldeles nyss. Jag kände hur det började bulta i fingret eftersom det är svullet och stelt. Sen slängde jag ett getöga på fingret och såg nåt riktigt fränt. Det var sjukt fränt faktiskt! Fingret blev ju vitt när jag böjde det MEN varje gång som pulsen slår så blir det rött. Jag kan alltså SE när min puls slår. Det va så jävla fränt. Jag fick lov o ropa på mamma så hon fick komma hit o kolla på den stora upptäckten. Men hon tyckte inte det va lika fränt.

1 kommentarer:

Anonym sa...

SuperEllen!